Europa simkaart2018-07-17T13:49:25+00:00

Europa simkaart

Blijf overal binnen de EU online met de Europa simkaart. Zonder abonnement. De simkaart wordt standaard geleverd inclusief 1GB datategoed. Na ontvangst kun je op ieder moment, waar je ook bent een extra databundel toevoegen. Je ontvangt een simkaart op nano-formaat, met daarbij een 3-in-1 adapter set om ieder formaat simkaart te kunnen maken. Plaats de simkaart in je device en wijzig eenmalig de APN-instellingen, daarna ben je klaar om online te gaan.

Je ontvangt bericht per e-mail zodra je datategoed onder de 250MB, 100MB of 0MB komt!

Bestel

Opwaardeer bundels

500MB

€7

1GB

€12

3GB

€29

5GB

€49

10GB

€89

Dekking

Altijd inzicht in je datategoed

Op ieder moment kun je inzien hoeveel datategoed je nog hebt. Log in middels je klantnummer + e-mailadres en controleer je datategoed. In diezelfde omgeving kun je indien gewenst direct een nieuwe databundel bestellen. Deze wordt vervolgens automatisch geactiveerd.

*Je datategoed is na het eerste gebruik 365 dagen geldig. Plaats je een opwaardering gedurende deze periode dan wordt je volledige datategoed met 365 dagen in geldigheid verlengd.

Opwaarderingen voor je simkaart worden gefaciliteerd door Keepgo.

Veelgestelde vragen

Verbruik ik meer data bij 4G ontvangst?2018-06-11T11:48:48+00:00

Ja, 4G snelheid is prettig. Pagina’s laden sneller en daardoor zul je in kortere tijd meer data gebruiken. Dat is natuurlijk prima. Houd hier wel rekening mee.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?2018-06-11T12:03:56+00:00

Bestel je op werkdagen vóór 18:00, dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd. Je pakket gaat door de brievenbus, daar hoef je dus niet voor thuis te blijven!

*Bestellingen naar België kunnen 2 – 5 dagen duren.

Wat moet ik precies instellen voor mijn simkaart?2018-07-09T12:44:14+00:00

Voor het correct instellen van de EU-simkaart in je apparaat zijn 2 zaken belangrijk:

    1. Dataroaming moet aanstaan (zo kan er data worden ontvangen)
    2. De APN-instellingen moeten worden gewijzigd
      (Profielnaam = keepgo, APN = internet.keepgo.com)

Ga naar http://wereldwijdwifi.nl/support/ voor een video handleiding!

Kan ik mijn simkaart in meerdere apparaten gebruiken?2018-06-11T11:47:54+00:00

Ja, dat kan. Je kunt de simkaart voor diverse devices gebruiken. Let er op dat de APN instellingen goed moeten staan.

Kan ik direct een simkaart bestellen met een grotere databundel?2018-06-11T11:46:50+00:00

Nee, het is alleen mogelijk om de simkaart te bestellen + 1GB datategoed. Na ontvangst van je simkaart kun je zoveel datategoed toevoegen als je zelf wilt!

Welk formaat simkaart wordt geleverd?2018-06-11T11:46:08+00:00

Je ontvangt van ons een nano simkaart. Er wordt echter een adapter meegeleverd waarmee je ieder formaat simkaart kunt maken.

Hoeveel data heb ik nodig?2018-06-11T11:45:18+00:00

Dataverbruik kan enorm fluctueren. De volgende lijst geeft een goede indicatie in verbruik per app/programma:

1 uur webbrowsen 30 – 50MB

1 document downloaden 5MB

1 uur Facebook 30MB

1 nummer streamen 4MB

30 minuten YouTube streamen 200MB

1 niet HD film downloaden 700MB – 1GB

1 HD film downloaden 4GB

1 uur niet HD video streamen 250MB – 500MB

1 uur HD video streamen 2GB

1 uur muziek streamen 200MB

Kan ik de simkaart met mijn telefoon gebruiken als hotspot?2018-07-09T12:43:17+00:00

Ja, dat kan. Behalve bij iPhones, daar is het helaas niet mogelijk om een hotspot te maken middels de simkaart. De simkaart kan wel worden gebruikt voor de iPhone zelf.

Zit ik vast aan een abonnement?2018-07-09T12:46:48+00:00

Nee, je zit nergens aan vast. Na aanschaf van de simkaart bepaal je zelf hoeveel data je toevoegt, dat kan op ieder moment, waar je ook bent.

Hoe kan ik mijn simkaart opwaarderen?2018-07-09T12:48:19+00:00

Opwaarderen kan op ieder moment, waar je ook bent. Door in te loggen (https://wereldwijdwifi.nl/login/) middels je klantnummer + mailadres kun je inzien hoeveel datategoed je nog hebt. Vervolgens kun je nieuwe databundels toevoegen aan je account en veilig betalen via iDeal.