Europa simkaart 2018-05-08T15:52:50+00:00

Europa simkaart

Blijf overal binnen de EU online met de Europa simkaart. Zonder abonnement. De simkaart wordt standaard geleverd inclusief 1GB datategoed. Na ontvangst kun je op ieder moment, waar je ook bent een extra databundel toevoegen. Je ontvangt een simkaart op nano-formaat, met daarbij een 3-in-1 adapter set om ieder formaat simkaart te kunnen maken. Plaats de simkaart in je device en wijzig eenmalig de APN-instellingen, daarna ben je klaar om online te gaan.

Je ontvangt bericht per e-mail zodra je datategoed onder de 250MB, 100MB of 0MB komt!

Bestel

EU simkaart bundels

500MB

€8

1GB

€14

3GB

€35

5GB

€59

10GB

€109

Dekking

Altijd inzicht in je datategoed

Op ieder moment kun je inzien hoeveel datategoed je nog hebt. Log in middels je klantnummer + e-mailadres en controleer je datategoed. In diezelfde omgeving kun je indien gewenst direct een nieuwe databundel bestellen. Deze wordt vervolgens automatisch geactiveerd.

Opwaarderingen voor je simkaart worden gefaciliteerd door Keepgo.

*Je datategoed is na het eerste gebruik 365 dagen geldig. Plaats je een opwaardering gedurende deze periode dan wordt je volledige datategoed met 365 dagen in geldigheid verlengd.

Veelgestelde vragen over de EU simkaart

Welk formaat simkaart wordt geleverd? 2018-05-08T15:55:21+00:00

Je ontvangt van ons een nano simkaart. Er wordt echter een adapter meegeleverd waarmee je ieder formaat simkaart kunt maken.

Kan ik direct een simkaart bestellen met een grotere databundel? 2017-03-24T14:41:17+00:00

Nee, het is alleen mogelijk om de simkaart te bestellen + 1GB datategoed. Na ontvangst van je simkaart kun je zoveel datategoed toevoegen als je zelf wilt!

Kan ik mijn EU-simkaart in meerdere apparaten gebruiken? 2017-02-06T17:13:10+00:00

Ja, dat kan. Je kunt de EU-simkaart voor diverse devices gebruiken. Let er op dat de APN instellingen goed moeten staan.

Wat moet ik precies instellen voor mijn simkaart? 2017-04-11T13:41:12+00:00

Voor het correct instellen van de EU-simkaart in je apparaat zijn 2 zaken belangrijk:

  1. Dataroaming moet aanstaan (zo kan er data worden ontvangen)
  2. De APN-instellingen moeten worden gewijzigd
    (Profielnaam = keepgo, APN = internet.keepgo.com)
  3. Ga naar http://wereldwijdwifi.nl/support/ voor een video handleiding!