Support

Vind hier het antwoord op al je vragen

“Have you tried to turn it off and on again?”

  • Handleiding APN instellen

    Voor een correcte correspondentie tussen simkaart en router (Mi-Fi/smartphone) is het van belang om 2 elementen goed in te stellen:

    1. APN-profiel aanmaken (let op, hoofdlettergevoelig)

    • Profile Name:    keepgo
    • IPv4 APN:           internet.keepgo.com (let op: kleine letters!)

    2. Roaming inschakelen

    Klik op je Mi-Fi router voor de uitleg:

       

    Kom je er zelf toch niet uit, dan kun je ons doordeweeks tussen 10:00 en 17:00, bellen op 040-4015019 voor assistentie.

  • Geen internetverbinding

    Het kan helaas gebeuren dat er geen internetverbinding tot stand komt. Dit kan diverse oorzaken hebben.

      • Geen juiste verbinding tussen Mi-Fi en telefoon/tablet/computer. Controleer of je verbonden bent met de router.
      • Beperkte dekking. In onbewoonde gebieden kan het voorkomen dat de dekking minimaal is. Hetzelfde geldt voor een omgeving met veel stoorzenders of dikke muren. Probeer de Mi-Fi eens buiten of op een andere plek.
      • Data ontoereikend. Op het moment dat de databundel van de Mi-Fi op is, zal de internet ontvangst niet meer worden omgezet in een Wi-Fi netwerk.

    Ervaar je problemen op reis? Neem direct contact met ons op. Wij helpen je graag zo spoedig mogelijk aan een oplossing.